אסרטיביות - אפעל
מתלבטים איזה קורס מתאים לכם?
השאירו פרטים ונעזור לכם להחליט!
עבודת צוות + ניהול משא ומתן
פרטי הקורס
ניהול משא ומתן
הצלחתו של המנהל תלויה במידה רבה ביכולתו להשיג תוצאות טובות יותר במו"מ. מנהל נדרש בתפקידו לנהל מו"מ ופתרון קונפליקטים עם כפופים, ממונים, עמיתים ולקוחות. בקורס זה יוקנו טכניקות וכלים כיצד לעשות זאת בהצלחה.
מטרות הקורס
- הכרות עם היבטים ומאפיינים של משא ומתן. רכישת מיומנויות וטקטיקות לניהול מוצלח של מושא ומתוך תוך שאיפה לסגירה מוצלחת.
נושאי הלימוד
- מודלים ניהול מו"מ, סוגי מו"מ בניהול, במכירות ובשירות, מאפייני תהליך מו"מ, השלבים בתהליך מו"מ, הצבת מטורות ויעדים אישיים וארגוניים, הטיות שיפוטיות בתהליך משא ומתן, חתירה לסיכום חיובי בתהליך משא ומתן.
8 מקורות לקונפליקטים בארגון:
1. ניגוד אינטרסים מובנים.
2. חוסר אהדה על רקע אישי.
3. חילוקי דעות מקצועיים.
4. אידאולוגיות ארגוניות שונות.
5. רקע תרבותי שונה.
6. ראיה חלקית של בעיות עקב מיקום ארגוני.
7. לחץ.. אין זמן לעצור ולחשוב.
8. נדירות של משאבים.
אחד הכלים העיקריים לפתירת הקונפליקטים הוא ניהול משא ומתן, אך איך ניתן לבצע משא ומתן בצורה האפקטיבית ביותר בו שני השחקנים יוצאים מרוצים?
על תשובה זאת נענה בקורס ניהול משא ומתן.
1. ניגוד אינטרסים מובנים.
2. חוסר אהדה על רקע אישי.
3. חילוקי דעות מקצועיים.
4. אידאולוגיות ארגוניות שונות.
5. רקע תרבותי שונה.
6. ראיה חלקית של בעיות עקב מיקום ארגוני.
7. לחץ.. אין זמן לעצור ולחשוב.
8. נדירות של משאבים.
אחד הכלים העיקריים לפתירת הקונפליקטים הוא ניהול משא ומתן, אך איך ניתן לבצע משא ומתן בצורה האפקטיבית ביותר בו שני השחקנים יוצאים מרוצים?
על תשובה זאת נענה בקורס ניהול משא ומתן.
עבודת צוות
נושאי הלימוד
- מהו צוות
- מטרות הצוות
- איך הופכים קבוצת עבודה לצוות
- יתרונות וחסרונות בעבודת צוות
- דינמיקה קבוצתית
- הצוות ככחלק מהארגון
- לכידות הצוות, התגברות על קונפליקטים,
- מאבקי כוח בצוות, סוגי צוותים, סגננות שונים של הנהגת צוות,
- מצבי משבר בצוות, חשיבות התקשורת.
- קבלת החלטות בצוות.
הרשמה לקורס תאריכי פתיחת קורסים